• برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل 1035 امروز 0
1

تجمع ایثارگران طرح آبیاری کارون بزرگ در اعتراض به عدم تبدیل وضعیت

  • کد خبر : 8163
  • 11 تیر 1403 - 0:03
تجمع ایثارگران طرح آبیاری کارون بزرگ در اعتراض به عدم تبدیل وضعیت

صبح امروز برخی کارگران ایثارگر شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ در اعتراض به تعلل مدیران این واحد در اجرای مصوبه تبدیل وضعیت استخدامی خود دست به تجمع زدند. به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی کارگران ایثارگر شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ که پیگیر وضعیت استخدامی خود با اجرای […]

صبح امروز برخی کارگران ایثارگر شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ در اعتراض به تعلل مدیران این واحد در اجرای مصوبه تبدیل وضعیت استخدامی خود دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی کارگران ایثارگر شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ که پیگیر وضعیت استخدامی خود با اجرای مصوبه تبدیل وضعیت استخدامی کارگران ایثارگر هستند، صبح امروز (۱۰ خرداد ماه) در محدوده داخلی محل کار خود دست به تجمع صنفی زدند.

کارگران شرکتی ایثارگر شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ در تشریح علت تجمع خود گفتند: حدود ۶۰ نفر از کارگران شبکه‌های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ مشمول طرح تبدیل وضعیت ایثارگران همانند سایر کارکنان و کارگران قرارداد مستقیم و رسمی هستند که از این تعداد حدودا ۲۰ نفر طی یک الی دوسال گذشته تبدیل وضعیت شده‌اند. علارغم اینکه ما کارگران باقی مانده مشمول این طرح، مدارک و اسناد مورد نیاز خود را به شرکت ارائه کرده‌ایم اما کارفرما در انجام این کار تعلل می‌کند.

کارگران با بیان اینکه برخی مسئولان شرکت بهره‌برداری از کارون بزرگ در پاسخ به برخی از کارگران ایثارگر شرکتی می‌گویند: شرایط مالی تبدیل وضعیت این تعداد کارگر ایثارگر را ندارند بنابراین باید تا تامین بودجه صبر کنید.

این کارگران با بیان اینکه ما خواستار اجرای هرچه سریعتر این قانون هستیم، افزودند: چرا در برخی مواقع نص صریح قانون از سوی برخی مسئولان زیر سوال برده می‌شود و سلیقه‌ای عمل می‌کنند؟ در مورد تبدیل وضعیت ایثارگران، شبکه آبیاری کارون بزرگ بعد از گذشت چندین سال نباید تعلل صورت بگیرد.

 

لینک کوتاه : https://kargar.info/?p=8163

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.