• برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل 1035 امروز 0
1

رئیس‌جمهور و وزیر کار کاری بکنند

  • کد خبر : 9576
  • 18 مرداد 1403 - 2:41
رئیس‌جمهور و وزیر کار کاری بکنند

  نیروهای پیمانکاری مخابرات خوزستان می‌گویند: نامه شورای کارگری به مخابرات را پیگیری کردیم و متاسفانه زور مخابرات از شورای تامین بالاتر بود و پاسخ داد به من ارتباطی ندارد. نیروهای پیمانکاری مخابرات خوزستان در تماس با خبرنگار ایلنا، از پاسخ ناامیدکننده‌ی استاندار خوزستان به این نیروها در مورد درخواست بازگشت به کارشان خبر دادند. […]

 

نیروهای پیمانکاری مخابرات خوزستان می‌گویند: نامه شورای کارگری به مخابرات را پیگیری کردیم و متاسفانه زور مخابرات از شورای تامین بالاتر بود و پاسخ داد به من ارتباطی ندارد.

نیروهای پیمانکاری مخابرات خوزستان در تماس با خبرنگار ایلنا، از پاسخ ناامیدکننده‌ی استاندار خوزستان به این نیروها در مورد درخواست بازگشت به کارشان خبر دادند.

آن‌ها می‌گویند: نامه شورای کارگری به مخابرات را پیگیری کردیم و متاسفانه زور مخابرات از شورای تامین بالاتر بود و پاسخ داد به من ارتباطی ندارد.

آنها می‌گویند: از ریاست محترم جمهور می‌خواهیم پیگیر بازگشت به کار ۷۰ کارگر پیمانکاریِ خوزستان با سابقه۲۰ سال کار به بالا باشند.

این نیروهای پیمانکاری می‌گویند: به مدت سه سال با داشتن انواع و اقسام احکام از دیوان، اداره کار، شورای تامین فرماندرای و… مخابرات اجازه‌ی بازگشت به کار نمی‌دهد.

آن‌ها از رییس‌جمهور و وزارت کار آینده می‌خواهند تا با اجرای قانون، کارگران را نسبت به عملکرد خود در آینده امیدوار کنند.

لینک کوتاه : https://kargar.info/?p=9576

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.