• برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل 1035 امروز 0
0

راه اندازی کارزار مقابله با گرما در محیط کار در اجلاس گروه بیست

  • کد خبر : 9349
  • 07 مرداد 1403 - 14:59
راه اندازی کارزار مقابله با گرما در محیط کار در اجلاس گروه بیست

وزارت کار و اشتغال برزیل (MTE)، وزارت کار ایالات متحده (USDOL) و ILO، کارزار «مقابله با گرما در محیط کار» برای محافظت از کارگران در برابر افزایش دمای زمین راه اندازی کردند. به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از سازمان جهانی کار، این کارزار به رهبری دولت‌های برزیل و ایالات متحده با حمایت ILO، در […]

وزارت کار و اشتغال برزیل (MTE)، وزارت کار ایالات متحده (USDOL) و ILO، کارزار «مقابله با گرما در محیط کار» برای محافظت از کارگران در برابر افزایش دمای زمین راه اندازی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از سازمان جهانی کار، این کارزار به رهبری دولت‌های برزیل و ایالات متحده با حمایت ILO، در طی گردهمایی متخصصان OSH در فورتالزا، برزیل، که در هفته کارگروه اشتغال G۲۰ برگزار شد، آغاز شد.

براین اساس، ایالات متحده آمریکا و برزیل با همکاری سازمان جهانی کار (ILO) یک کمپین جهانی برای محافظت از کارگران در برابر فشار گرما در محیط کار راه‌اندازی کرده‌اند.

به رهبری وزارت کار و اشتغال برزیل (MTE)، وزارت کار ایالات متحده (USDOL) و ILO، کارزار «PWR» با هدف ایجاد مشارکت، تقویت اجتماعی، انجام تحقیقات، افزایش آگاهی و تقویت همکاری بین المللی برای محافظت از کارگران در برابر افزایش دمای زمین راه اندازی شده است.

در این چهارچوب، سازمان جهانی کار در ارائه تحقیقات دقیق، انتقال تخصص‌های فنی و مشاوره در مورد آنچه که در حفاظت از کارگران مقابل گرما اهمیت دارد، نقش ایفا می‌کند.

یافته‌های اخیر ILO نشان می‌دهد که بیش از ۲.۴ میلیارد کارگر از ۳.۴ میلیارد نیروی کار جهانی احتمالاً در طول کار خود گرمای بیش از حد را تجربه می‌کنند. این نسبت از سال ۲۰۰۰ از ۶۵.۵ درصد به ۷۰.۹ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، ILO تخمین می‌زند که گرمای بیش از حد سالانه به ۲۲.۸۷ میلیون آسیب شغلی منجر می‌شود که منجر به مرگ ۱۸۹۷۰ نفر و از دست رفتن ۲.۰۹ میلیون سال زندگی با ناتوانی می‌شود که باید در مقابل این روند چاره‌اندیشی کرد.

 

لینک کوتاه : https://kargar.info/?p=9349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.