• برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل 997 امروز 0
2

راه پر پیچ و خم کارگران برای دریافت وام ازدواج/ درخواست ۴ میلیون تومان برای ثبت نام!

  • کد خبر : 8522
  • 18 تیر 1403 - 21:55
راه پر پیچ و خم کارگران برای دریافت وام ازدواج/ درخواست ۴ میلیون تومان برای ثبت نام!

«سایت ثبت نام وام ازدواج راه را برای دلالان مجازی باز کرده است.» این را یکی از کارگرانی می گوید که تازه ازدواج کرده است. کارگر به ما می گوید: چند ماهه که معطل دریافت وام ازدواج هستیم. متاسفانه سایت ثبت نام وام ازدواج، راه را برای دلالان مجازی باز کرده تا با گرفتن پول […]

«سایت ثبت نام وام ازدواج راه را برای دلالان مجازی باز کرده است.» این را یکی از کارگرانی می گوید که تازه ازدواج کرده است.

کارگر به ما می گوید: چند ماهه که معطل دریافت وام ازدواج هستیم. متاسفانه سایت ثبت نام وام ازدواج، راه را برای دلالان مجازی باز کرده تا با گرفتن پول های میلیونی زوج ها را در این سایت ثبت نام کنند.

این کارگر توضیح می دهد: به چند کافی‌نت مراجعه کردیم تا وام ازدواج را ثبت نام کنیم گفتند: «سایت بسته است و بانک ها ظرفیت محدودی دارند، اگر می‌خواهید ۴ میلیون بپردازید تا با ربات شما را ثبت کنیم.» ما تازه اول زندگیمان است، از کجا این مبلغ پرداخت کنیم.

او در ادامه می گوید: چه کسی پشت این رانت کلان و ربات های ثبت نام وام ازدواج است؟ آیا ورزات کشور از این موضوع بی اطلاع است؟ آیا بانک مرکزی از ساخت یک سایت قوی عاجز است؟ دین مبین اسلام همیشه جوانان را به ازدواج دعوت کرده و باتوجه به این سطح از تورم و گرانی انتظار می رود، مسئولین موانع را بردارند و زوج ها را در این راه همراهی کند، ثبت نام های میلیونی، ظرفیت محدود بانک ها و انتظار چند ماهه در صف وام ازدواج زندگی این زوج هارا سخت تر و دشوار تر کرده است.

لینک کوتاه : https://kargar.info/?p=8522

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.