• برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل 997 امروز 0
3

سعید لیلاز: افزایش حداقل دستمزد حقوق بگیران اولویت دولت آینده باشد

  • کد خبر : 7280
  • 25 خرداد 1403 - 20:34
سعید لیلاز: افزایش حداقل دستمزد حقوق بگیران اولویت دولت آینده باشد

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: آنچه که دولت رئیسی از آن غفلت کرد افزایش حداقل دستمزد حقوق بگیران سازمان تامین اجتماعی و کارکنان و بازنشستگان دولت بود. به گزارش جماران؛ سعید لیلاز اظهار کرد: این مسئله در سال اول مورد توجه دولت بود، اما در دو سال گذشته که آقای مرتضوی وزیر کار شد به آن […]

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: آنچه که دولت رئیسی از آن غفلت کرد افزایش حداقل دستمزد حقوق بگیران سازمان تامین اجتماعی و کارکنان و بازنشستگان دولت بود.

به گزارش جماران؛ سعید لیلاز اظهار کرد: این مسئله در سال اول مورد توجه دولت بود، اما در دو سال گذشته که آقای مرتضوی وزیر کار شد به آن بی توجهی شد و مقدار زیادی از قدرت خرید کارگران، شاغلان دولتی و بازنشسته‌ها از دست رفت؛ چرا که افزایش دستمزدها تقریبا نصف تورم بود.

لیلاز در ادامه گفت: این همان چیزی است که بسیاری از منتقدان دولت آقای رئیسی به درستی معتقدند اگر رشد اقتصادی ایجاد شده چرا سر سفره مردم نرفته است! رشد اقتصادی اتفاق افتاد اما آنجا که آقای رئیسی می‌توانست آن را سر سفره مردم ببرد، به هر دلیلی نرفت. به هیچ‌وجه استدلال مخالفان افزایش دستمزد کارگران و حقوق بگیران ثابت را نمی‌پذیرم. تمام این استدلال‌ها به لحاظ علمی غلط و به لحاظ سیاسی دروغ و به لحاظ اجتماعی رذیلانه است.

لینک کوتاه : https://kargar.info/?p=7280

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.