• برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل 1042 امروز 0
2
دریابیگی:

مهم‌ترین خواسته جامعه کارگری و بازنشستگان از رئیس‌جمهور آینده تحقق عدالت اجتماعی و تقسیم عادلانه ثروت است

  • کد خبر : 7316
  • 25 خرداد 1403 - 20:37
مهم‌ترین خواسته جامعه کارگری و بازنشستگان از رئیس‌جمهور آینده تحقق عدالت اجتماعی و تقسیم عادلانه ثروت است

  یک فعال کارگری گفت: انتخابات یک اصل و مانند ناموس است. مهم‌ترین خواسته و مطالبه جامعه کارگری و بازنشستگان از رئیس‌جمهور آینده، امنیت شغلی، معیشت و زندگی آبرومندانه برای کارگران و‌ بازنشستگان بر اساس قانون و اجرای صحیح ماده ۴۱ قانون کار و ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی  و افزایش قدرت خرید، اجرای قانون اساسی و قانون الزام برای […]

 

یک فعال کارگری گفت: انتخابات یک اصل و مانند ناموس است. مهم‌ترین خواسته و مطالبه جامعه کارگری و بازنشستگان از رئیس‌جمهور آینده، امنیت شغلی، معیشت و زندگی آبرومندانه برای کارگران و‌ بازنشستگان بر اساس قانون و اجرای صحیح ماده ۴۱ قانون کار و ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی  و افزایش قدرت خرید، اجرای قانون اساسی و قانون الزام برای درمان رایگان ، کاهش تورم و یک کلام  تحقق عدالت اجتماعی و تقسیم عادلانه ثروت است.

به گزارش ایلنا، نصرالله دریابیگی در نشست تبیینی انتخابات پیش روی ریاست جمهوری که با حضور مسئولین، نمایندگان و فعالان کارگری و بازنشستگان استان برگزار شد، گفت: انتخابات یک اصل و مانند ناموس است و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری به معنای شادی ارواح طیبه شهدا و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آسایش مردم و همچنین کوتاه شدن رابطه فقر و غنا ایت.

این فعال کارگری با اشاره به اعتقاد عملی کامل خود به اسلام، قرآن و عدالت افزود: همواره سعی کرده ام در مسیر خدمت و حمایت از مستضعفین گام های موثری بردارم و این اعتبار و جایگاه و تکریم برای قشر شریف کارگر و بازنشسته مرهون انقلاب اسلامی ایران است.

وی ضمن انتقاد از مدیران و مسئولانی که همواره کارگران و بازنشستگان را از یاد برده‌اند، تصریح کرد: افرادی که در این چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی به تصدی و سمت های مدیریتی رسیده اند، کارگران و بازنشستگان را از یاد برده‌اند، در صورتی که همین اعتبارشان را از نام مستضعفین و کارگران دارند اما قدمی شایسته برای این قشر شریف و عزیز برنداشته‌اند و تحولی  در شان آنان ایجاد نکرده اند و در مقابل مشکلات و‌ معیشت کارگران، متاسفانه بعضی از آنان ضد کارگران بوده اند.

دریابیگی با اشاره به برهه حساس سیاسی کشور و در پیش رو بودن انتخابات، بیان داشت: کارگران و بازنشستگان بابد در مقوله مشارکت حداکثری بسیج شوند و پای کار بیایند و‌ یکدل و یکصدا برای اعتلا و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی همواره سعی در تضعیف ایران اسلامی دارند، گفت: کارگران به هیچ وجه تحت تاثیر رسانه‌های معاند و فضاسازی کذب آنان قرار نگیرند تا بین برادران و خواهران جامعه اسلامی به بهانه های مختلف تفرقه ایجاد نشود.

این فعال کارگری تصریح کرد: مهم‌ترین خواسته و مطالبه جامعه کارگری و بازنشستگان از رئیس‌جمهور آینده، امنیت شغلی، معیشت و زندگی آبرومندانه برای کارگران و‌ بازنشستگان بر اساس قانون و اجرای صحیح ماده ۴۱ قانون کار و ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی  و افزایش قدرت خرید، اجرای قانون اساسی و قانون الزام برای درمان رایگان ، کاهش تورم و یک کلام  تحقق عدالت اجتماعی و تقسیم عادلانه ثروت است.

وی در پایان به طور رسمی حمایت جامعه کارگری  و بازنشستگی را از مسعود پزشکیان کاندیدای ریاست جمهوری قاطعانه اعلام کرد.

 

لینک کوتاه : https://kargar.info/?p=7316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.