• برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل 874 امروز 0
7
جزئیات ارائه یارانه تشویقی به دهک‌های ۱ تا ۵

برگزاری مجدد آزمون وسع و احتمال تغییر دهک‌بندی‌ها

  • کد خبر : 2078
  • 04 شهریور 1402 - 9:53
برگزاری مجدد آزمون وسع و احتمال تغییر دهک‌بندی‌ها
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری مجدد آزمون وسع توسط معاونت رفاه این وزارتخانه و احتمال اعمال تغییرات در دهک‌بندی‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت درخصوص آخرین اقدامات و تصمیم‌گیری‌های یارانه‌ای دولت، گفت: در جلسه‌ای که امروز خدمت آقای مخبر و مسئولین اقتصادی دولت بودیم، مقرر شد این یارانه تشویقی که به سه دهک اول پرداخت می‌شد، ان‌شاءالله در قالب کالابرگ از فردا به ۵ دهک گسترش پیدا کند و دهک‌های یک تا پنج مشمول این یارانه می‌شوند.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر اگر ۵ دهک اول ۵۰ درصد یارانه خود را از طریق کالابرگ از ۱۱ قلم کالایی که تعریف شده است خریداری کنند مشمول دریافت ۱۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی خواهند شد.

وزیر کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سوالی پیرامون رسیدگی به اعتراضات افرادی که مشمول دریافت یارانه‌ نشده‌اند یا تغییر در دهک‌بندی‌ها عنوان کرد: ببینید کسانی که به هر طریقی مثلا ثبت‌نام نکردند یا اینکه جزء دهک ۱۰ قرار گرفتند و یارانه به آنها تعلق نمی‌گیرد یا نسبت به دهک‌بندی خود اعتراض دارند بارها عرض کردیم می‌توانند به سامانه مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند، اعتراض آن‌ها توسط همکاران ما بررسی می‌شود و به اعتراض این عزیزان پاسخ خواهند داد.

وی افزود: اما همکاران ما در حوزه معاونت رفاه و اقتصادی دارند دوباره به استناد تکلیفی که قانون برعهده ما گذاشته است آزمون وسع را بررسی می‌کنند و احتمال اینکه تغییراتی در دهک‌بندی‌ها صورت بگیرد یعنی عده‌ای از دهک‌های بالا به دهک‌های پایین یا برعکس بروند، وجود دارد.

لینک کوتاه : https://kargar.info/?p=2078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.