• برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل 874 امروز 0
3

کارگران ستون های محکم و استوار تولید و اقتصاد کشور هستند

  • کد خبر : 3678
  • 28 فروردین 1403 - 22:38
کارگران ستون های محکم و استوار تولید و اقتصاد کشور هستند
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی کارگران را ستون محکم و همیشه استوار تولید و اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: مدیران شورای هماهنگی وزارت مردم در استان به گرامیداشت هفته کار و کارگر توجه جدی کنند و باید فراتر از همه کارهای روزمره خود با جدیت تمام قدردان این قشر عظیم و زحمتکش جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اولین نشست مدیران شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در  آذربایجان غربی به ریاست علی دهقانی رئیس شورای هماهنگی دستگاه های تابعه و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

علی دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در این نشست گفت: برنامه های هفته کار و کارگر امسال با همکاری و هماهنگی واحدهای اقتصادی و دستگاه های اجرایی استان بطور با شکوهی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هفته کار و کارگر نماد همبستگی بین کارگر و کارفرما است، اظهار داشت: هفته کارگر فرصتی است که بتوانیم زحمات این عزیزان را به جامعه و مردم معرفی کرده و از تلاشگران عرصه کار و تولید تجلیل کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه باید دستاوردهای کارگران و نظام را به مردم معرفی کنیم ،گفت: در هفته کارگر  امسال از کارگران، کارفرمایان، خانواده های آنان و خانواده معزز شهدا و مدیران و واحدهای نمونه استان به نحو شایسته ای تقدیر بعمل خواهد آمد.

دهقانی کارگران را ستون محکم و همیشه استوار تولید و اقتصاد کشور عنوان کرد و خاطر نشان کرد: مدیران شورای هماهنگی وزارت مردم در استان به گرامیداشت هفته کار و کارگر توجه جدی کنند و باید فراتر از همه کارهای روزمره خود با جدیت تمام قدردان این قشر عظیم و زحمتکش جامعه باشند.

در ادامه این نشست هریک از مدیران دستگاههای اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه کردند.

بررسی نقاط ضعف و قوت و گزارش آسیب شناسی جلسات سال گذشته، احصاء و برنامه ریزی جهت تهیه دستور جلسات نیمسال اول سالجاری، بحث و تبادل نظر پیرامون احصاء و تدوین برنامه های هفته کار و کارگر در سالجاری از دیگر مباحث مهم مطرح شده در این جلسه بود.

 

لینک کوتاه : https://kargar.info/?p=3678

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.