• برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل 874 امروز 0
1
مدیرکل کار استان خبر داد؛

کاهش ۱۵۰ درصدی تعداد واحدهای دارای حقوق معوق در استان مرکزی

  • کد خبر : 3326
  • 25 فروردین 1403 - 11:46
کاهش ۱۵۰ درصدی تعداد واحدهای دارای حقوق معوق در استان مرکزی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی دارای حقوق معوق این استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ با کاهش ۱۵۰ درصدی همراه بوده است. تعداد این واحدها در سال گذشته به ۶ واحد رسید، در حالی که این آمار در سال پیش از آن به ۹ […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی دارای حقوق معوق این استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ با کاهش ۱۵۰ درصدی همراه بوده است. تعداد این واحدها در سال گذشته به ۶ واحد رسید، در حالی که این آمار در سال پیش از آن به ۹ واحد رسیده بود.

به گزارش ایلنا، جمشید امیدی افزود: تعداد کارگران دارای حقوق معوق استان مرکزی نیز در سال گذشته با کاهش ۴۵ درصدی نسبت به سال پیش از آن همراه بود. این میزان از ۳۸۱ نفر در سال ۱۴۰۱ به ۱۷۰ نفر در پایان سال ۱۴۰۲ رسید.

وی ادامه داد: دولت گام‌های بلندی در راستای حمایت از تولید و واحدهای صنعتی و تولیدی برداشته و این مهم روزبه‌روز در حال افزایش است. کارگران و کارفرمایان استان مرکزی نقش مؤثری در تحقق اهداف این حوزه بر عهده دارند و در این راستا باید از هیچ کوششی دریغ نکنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه حدود ۳۰۰۰ واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک در این استان وجود دارد، اظهار داشت: تمامی تلاش‌ها در استان برای کاهش حداقلی مشکلات جامعه کارگری به کار گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://kargar.info/?p=3326

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.