• برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
کل 601 امروز 0
0
لطفی در مخالفت با بخش درآمدی جدول ۵ لایحه بودجه:

این روش بودجه‌ریزی لابی‌گری در وزارتخانه‌ها را بیشتر می‌کند

  • کد خبر : 4841
  • 10 اردیبهشت 1403 - 12:35

نماینده مردم رزن گفت: با این روش بودجه‌ریزی کسانی که در وزارتخانه‌ها ارتباط بهتری دارند می‌توانند بودجه بیشتری دریافت کنند و کسانی که ارتباط و رابطه ندارند نمی‌توانند برای پروژه‌های خود اعتبار بگیرند. به گزارش ایلنا، حسن لطفی در جریان مخالفت با بخش درآمدی جدول ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۳ با بیان اینکه قرار بود با […]

نماینده مردم رزن گفت: با این روش بودجه‌ریزی کسانی که در وزارتخانه‌ها ارتباط بهتری دارند می‌توانند بودجه بیشتری دریافت کنند و کسانی که ارتباط و رابطه ندارند نمی‌توانند برای پروژه‌های خود اعتبار بگیرند.

به گزارش ایلنا، حسن لطفی در جریان مخالفت با بخش درآمدی جدول ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۳ با بیان اینکه قرار بود با این روش بودجه‌ریزی شفافیت بیشتر شود، عنوان کرد: در حال حاضر در شهرستان‌ها پروژه‌هایی بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند اما بودجه‌هایی در نظر گرفته شده که حتی هزینه کارگر را هم نمی‌توان با آن پرداخت کرد.

نماینده مردم رزن در مجلس ادامه داد: پروژه‌هایی که در شهرستان‌ها هستند باید امکان تغییر و ارتقاء بودجه داشته باشند، ما به هیچ عنوان با این روش بودجه‌ریزی نمی‌توانیم بودجه آنها را رشد دهیم. بر چه اساسی می‌خواهیم پروژه‌های عمرانی را رشد دهیم.

وی با انتقاد از اینکه این مسئله لابی‌گری در وزارتخانه‌ها را بیشتر می‌کند، اضافه کرد: با این روش بودجه‌ریزی کسانی که در وزارتخانه‌ها ارتباط بهتری دارند می‌توانند بودجه بیشتری دریافت کنند و کسانی که ارتباط و رابطه ندارند نمی‌توانند برای پروژه‌های خود اعتبار بگیرند.

لطفی تصریح کرد: از سوی دیگر سازمان برنامه و بودجه آمار دقیقی مبتنی بر واقعیت‌های پروژه‌ها پیش‌بینی نکرده است و رقم‌های در نظر گرفته شده در جداول بر اساس مفروضات است نه بر اساس واقعیت‌ها. درخواست ما این است که برای پروژه‌هایی که قفل شده‌اند تجدید نظر صورت گیرد.

 

لینک کوتاه : https://kargar.info/?p=4841

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.